نیازی به تکرار سونو انومالی هست

۳ پاسخ

مگه اینکه دکتر بگه تاخیری بری

اگ دکترت خودش صلاح بدونه یدونم انومالی تاخیری هست اونو میگه بری

نه اگه چیزی باشه دکتر تکرار مینویسه

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم مامان پسر قشنگم هفته بیست‌ودوم بارداری