سنو انومالی چطوره

تصویر
۶ پاسخ

همه چی خوب زده فقط باید استراحتت رو بیشتر کنی سرویکست حد پایین نرماله

Nb
همون استخوان بینی و تیغه بینی هست...که خداروشکر نوشته مشاهده شده و بقیه رو هم نوشته نرمال.هرچند این تیغه بینی رو توی سونوی nt هم قبلا بررسی کرده بودن همراه همون Nt که مایع پشت گردن جنین هست...

همه چی نرمال ولی دهانه رحمت پایین نیستا خوب زیر ۳۰ بده زیر ۲۵ سرکلاژ
ولی برو سونو واژینال بده اون دقیق میگ بگ
اگ ۳۰ برات سرکلاژ میکنن جون هی هفته میره بالا بچه بزرگ‌میشه خطر داره گلم

NB یچیز دیگه زده

تصویر

اینم بعدیش

تصویر

زده همه چی نرماله دیگه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۷ ماهگی
مامان مامان تو دلی 🫀 مامان مامان تو دلی 🫀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی
مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 💜ارمیا💜 مامان 💜ارمیا💜 روزهای ابتدایی تولد