تو هفته چندبارداری قلب تشکیل میشه باید رفت سونو؟

۶ پاسخ

من ۵ هفته ساک دیدن
۶ هفته جنین
دیگه ۹ هفته میرم که ایشالا قلبشم تشکیل شده

وارد نه هفته شدی بری بهتره استرس بیخودی نمیکشی

مال من ۶ رفتم تشکیل شده بود

هفته ۸/۹بری بهترع

بدن با بدن فرق داره گلم
بعضیا ۶ هفته بعضیا ۸ هفته
من خودم ۶ هفته

تو هفته ۶ تشکیل میشه ولی خیلی ضعیفه
بهتره بزاری ۸ هفتت که کامل شد بری ک بهت استرسم ندن بگن تشکیل نشده

سوال های مرتبط

مامان رنگین کمون💞 مامان رنگین کمون💞 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
نازنین نازنین قصد بارداری
فائزه فائزه قصد بارداری
مامان تودلی 💙 مامان تودلی 💙 هفته هفدهم بارداری
مامان معجزه حضرت زهرا مامان معجزه حضرت زهرا هفته یازدهم بارداری