۶ پاسخ

منم شوهرم ازمایشش اینجور بود فقط دی آف ای 11بود با همین آزمایش گفت برو طبیعی اقدام کن

عزیز این ازمایش از نظر رنج ابن سینا همش خوبه قابلیت اینو داره باردار بشی، فقط دی اف ای بالاعه بابت اون بره دکتر

خلاصه که آمپولم خیلیا جواب گرفتن.
اگه نمیگیرید برید iui IVF
اصلنم خجالت نکشید
الان همه زوجا مشکل باروری دارن . فکر نکنید خودتونید فقط .
با افتخار هزینه کنید برای ثمره ازدواجتون

همسر من ابن سینا داد . بنده خدا رو صحیح و سالم فرستادن برای عمل واریکوسل.
یک سال بعد عمل قصد بارداری داشتم . دکتر زنان رفتم . مطب بهمون دکتر اطرج رو معرفی کرد . وقتی به همسرم آزمایش نوشت و همسرمو دید گفت اصلا چرا عمل کردنتتتت ؟؟!
خیلی خوبه همه چیت . نهایتا تقویتی میدم بهت

که همونام جواب داد .

دی اف ای بالاس خیلی بیارش تا زید ۱۵

دی اف ای بالاس
مورفوش پایینه
حرکت Aهم کمه

سوال های مرتبط

مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته هفتم بارداری
مامان منتظر 🥲 مامان منتظر 🥲 قصد بارداری
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مسیحا مامان مسیحا روزهای ابتدایی تولد