خانما کیا سرکلاژ کردن کیسه اب پاره شده

۴ پاسخ

نه گلم پاره که نمیشه مگه به همین راحتی هست
من فقط فردا عمل رفتم سونو دادم که نشتی نداشته باشه
چون اگه نشتی داشت باید دارو آب و مراقبتهای ویژه خودش انجام میدادم

دکترم اینجوری گفت🌱

وا اون پایینه بچه بالاست چه ربطی بهم‌دارن

توی هفته های بالا‌مثلا
من ۲۲بودم عملم نکرد گفت احتمال پارگی کیسه اب داره
ولی قبل ۲۰ نه پاره نمیشه

چرا پاره بشع

سوال های مرتبط

مامان دلسا 💕 مامان دلسا 💕 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وپنجم بارداری