روروک دخترمو دیروز خریدم یک و سیصد
گرون خریدم؟

تصویر
۲۸ پاسخ

عزیزم در اصل نباید بخرید چون بچه ک رو اون میشینه ب لگنش فشار میاد

درضمن خانما سوالشون درمورد قیمت بود نه اینکه بچه رو بزاره یانع

روروئک خیلیم خوبه بچه روش وایسه خیلی کمکه مادره بعدم قیمتشو خوب گرفتی مبارکش باشه

طبق منابع معتبر‌خارجی و امریکایی و کلا‌منابع پزشکی روروک‌ منسوخ شده...
جاش واکر اومده بنظرم تحقیق کن اگر تونستی عوض کن.

من خریدم یک و ششصد 🥲😂

خیلی خوب خریدی

خوب خریدی عزیزم 🫀🫶🏻

نه خوبه من یک وهشصد گرفتم زمستون پارسال

من مارك دليجان گرفتم ٣/٨٠٠😐

ن خیلیم‌خوب‌گرفتی

نه گلم همین قیمتن قشنگه مبارکت

رورواک چرا خریدی میگن خوب نیست

ن خوب خریدی
مبارکش باشه
فقط در روز بیشتر از نیم ساعت نذار

الان چی ارزونه

نه خیلی خوب خریدی

عزیزم مبارکش باشه از کجای اردبیل گرفتی

ن خوبه عزیزم الان قیمتا همینه بلکم بالاتره

عزیزم از کجا خریدی

واییی عین روروعک دختره منه فقط رنگش متفاوته مبارکش باشه❤😍

من خواستم بخرم گفتن ۲ت

ن والله عالی ازکجا گرفتی

فقط اینایی ک میگن منسوخ شده اولش درمورد قیمت پرسیده نه بزارم یانه
بعدش این همه بچه گذاشتیم روروئک چشونه مگ الان مشکلی دارن ؟؟؟
بعد اختیاربچه هرکسی دست خودشه دوست داره بزاره یا دوست نداره نمیزاره
من ک الان ک ۵ماهشه شروع کردم هر روز ۱۰دقیقه اینجوری میزارم برا دختر بزرگم هم شروع کردم این موقعه هیچیش هم نشد

مبارکشششش باشه

نه عزیزم خوب خریدی
من عید خریدم ۲ تومن

اصلا توش واینمیسته پسرم

نه کمترم نیس
هس ولی بدردنخوره

ن خوب خریدی‌.زیباست

من خریدم ۲ تومن پارسال

سوال های مرتبط