۹ پاسخ

وقتی ی پفک صدو خورده اییه معقوله

سرلاک حریره بادوم گرفتم ۵۰۰

،🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ای لعنت
روغن نباتی خیلی خوبه ها

همینه متاسفانه

شده ....

سرلاک دیشب گرفتم 355 پمادم همون صد و خورده ای هست

ن همونه قیمتا منم شوک شده بودم اومدم خونه افسرده شدم 😢

همینه

سرلاک نزدیک 400...کالاندولا هم 100 باید باشه

سوال های مرتبط

مامان علی یاسمن مامان علی یاسمن ۱۳ ماهگی
مامان دو تا جوجه ❤️ مامان دو تا جوجه ❤️ ۱۱ ماهگی
مامان گل آفتابگردون مامان گل آفتابگردون ۱۲ ماهگی
مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 ۱۵ ماهگی
مامان محمد و علی مامان محمد و علی ۱۰ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی
مامان جوجه طلایی👼🏻 مامان جوجه طلایی👼🏻 ۱۷ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۰ ماهگی