وقتی ی پفک صدو خورده اییه معقوله
سرلاک حریره بادوم گرفتم ۵۰۰
،🤦🏻♀️🤦🏻♀️ای لعنت
روغن نباتی خیلی خوبه ها
همینه متاسفانه
شده ....
سرلاک دیشب گرفتم 355 پمادم همون صد و خورده ای هست
ن همونه قیمتا منم شوک شده بودم اومدم خونه افسرده شدم 😢
همینه
سرلاک نزدیک 400...کالاندولا هم 100 باید باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.