دخترا وزن ۱۱۰۰ برای این هفته خوبه؟؟؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

اووکادو هم ۳ تا خوردم از هفته ۲۴

در هفته چندبار شیر مبخورم قبل خواب روزی دوتا میوه اجیل

خودم فقط ۱ کیلو اضافه کردم تا الان😐😁

چیز خاصی نمیخورم
بعد ناهار یک روز درمیون امگا ۳ ویتامین دی هر روز بعد شام ایزن پلاس

خیلی عالیه من دیروز رفتم تازه ی کیلو بود
۲۷ هفته و ۵ روز بودم

اگه دیابت بارداری نداشته باشی عالیه

چه خوب .به ما هم بگو چی میخوری.من هفته ۲۴ اخرین سونو ک رفتم ۷۰۰گرم بود😐

ماشالا ماشالااا
چی میخوری در طول روز برا وزن گیری

عالیه گلم چی میخوری چه ویتامینی؟

عالیه ماشاالله

ماشالا عالیه. چی میخوری مخصوص وزن گیری جنین؟

سوال های مرتبط

مامان 🤎بارانا🤎 مامان 🤎بارانا🤎 ۶ ماهگی
مامان آراد🤍 مامان آراد🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ِ  خانومچه✨ مامان ِ خانومچه✨ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان حسین 😻 مامان حسین 😻 ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد