دوستان حالت تهوع ازچند هفته شروع میشه

۱۲ پاسخ

هفته ۵ تا ۹
ولی بعضی ها نمیگیرن
اگه نداری الکی استرس نده به خودت

من از همون اول

شاید عین من هیچ وقت تهوع نگیری
خیلی خوبه ایشالله که بارداری راحت و بدون تهوعی و بگذرونی

من از ۴ هفته داشتم

شاید اصلا نداشته باشی مث من
فعلا که نیومده سراغم

معمولا از هشت شروع میشه.
ولی اگه کلا نداشتی ام استرس نگیر طبیعیه

واقعا سیستم و هورمون هر شخص فرق میکنه عزیزم .
مثلا الان من روز ۱۳ سیکلمه این ماه اقدام داشتم .هنوز برای گفتن اینکه باردار هستم یا نه ک ایشالله هستم زوده.
اما از غذا چندشم میشه یه عالمه علائم دارم ک تاالان حتی تو پریودی های قبلیم نبودم در هیپ دوره ایی.همش سر دلم سنگین کنار ناف تیر میکشه تهوع های بیخود .و یه عالمه چیزای دیگه
در کل فرق میکنه تو هرکسی

والا از ۵ شروع شده هنوزم هست😭

از هفت یا هشت

من از چهار هفته دیگه جونی برام نمونده از همچی متنفرم

8هفته

۶-۷ هفته یا شاید نداشته باشی کلا

سوال های مرتبط

مامان سانیلا مامان سانیلا هفته سی‌ام بارداری
مامان هامین🤰🤱 مامان هامین🤰🤱 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌ام بارداری
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلوین😍 مامان دلوین😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری