مامانایی که مسمومیت بارداری داشتین علائمش چیه ؟

۴ پاسخ

نداشتم اما می‌دونم
فشار خون بالای ۱۴ روی ۹
سر درد؛ تاری دید؛ سرگیجه
ورم در دست و صورت و‌ پا
افزایش وزن ناگهانی

من. بارداری قبلی داشتم
فشار بالا
تاری دید سردرد و سرگیجه
ورم
من بخاطر همی بارداری قبلی ۳۶هفته زایمان کردم کلا ۶روز بستری شدم

ببین انگار علائم این هفته سرگیجه و بی حالی و گر گرفتگیه منم سرگیجه یکی دوباری گرفتم
علائم باید پی در پی باشه ، حالت تهوع دائمی ، سردرد شدید ، ورم بدن ، سرگیجه الکی استرس نداشته باش انشالله چیزی نیست منم خیلی استرس داشتم رفتم بیمارستان اینارو گفت

فشار خون بالا سوزش معده وترش ودردی که از معده به کتفم میزد ...سوزش ادرار و خون در ادرار ...ورم دست وپا وصورت ..افزایش وزن

سوال های مرتبط

مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی
مامان فنچ کوچولو🩷 مامان فنچ کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد