سلام‌ خانوما مصرف آسپرین عوارض نداره؟

۷ پاسخ

بعضیا پلاکتو میاره پایین

نه عزیزم خون‌رسانی به جنین رو بهتر می‌کنه .من از هفته ۸ دارم میخورم چون سابقه سقط داشتم

منکه از ۳ ماه قبل بارداری دارم میخورم

نه منم از سنو انومالی دارم شبی دوتا میخورم

ولی فک کنم خواب اوره

سلام منم استفاده میکنم

فک نکنم من ازاول بارداریم میخورم

سوال های مرتبط

مامان قند من مامان قند من هفته سی‌ونهم بارداری
مامان یا ضامن اهو مامان یا ضامن اهو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یکی یه دونه مامان یکی یه دونه هفته بیست‌وششم بارداری