تو این هفته ی من ک جفتم پایینه یعنی میره بالا😭

۲ پاسخ

آره با استراحت بالا میره منم ان تی سر راهی بود مثل شما الان بالا رفتن

وایی منم تو ان تی ۱۲ هفته بم گفت جفتم روی دهانه رحممه و پایینه ۱۵ هفته رفتم باز گفت روی دهانه و تکون نخورده البته من بخاطر پایین بودنش لکه بینی و حتی یبار خونریزیم داشتم🥲 خداکنه یکشنبه ک میرم انومالی دیگه بالا رفته باشه از استراحت خسته عم

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد