امروز حالت تهوع نداشتم.ی کم نگرانم.چرا

۵ پاسخ

میاد و میره

😂😂😂روزای خوبته ب خوبی استفاده کن چون پا بزاری تو سه انقدر اذیت میشی ک میگی فقط ی روز حالت تهوع نداشته باشم
من تا الان حالت تهوع دارم فقط هر روز شده ی روز در میون 🥲

من ک‌یکبارم‌بالا نیوردم تا حالا خداروشکر

🤣😅😆😂

خوشحال باش چند روز دیگ شاید باز سر و کله ش پیدا شد

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته نوزدهم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجو امیر🐣 مامان جوجو امیر🐣 ۶ ماهگی
مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 هفته بیست‌وچهارم بارداری