سلام خانوما شما برای ساک خودتون چیا گرفتین ؟؟

تصویر
۱ پاسخ

پوشک سایز بزرگ،شرت یکبار مصرف،روکش توالت فرنگی،شیر دوش،وسایل شخصی،لباس راحتی و سوتین شیر دهی،یه حوله دستی،

سوال های مرتبط

مامان فراز👶🏻🤰🏻 مامان فراز👶🏻🤰🏻 روزهای ابتدایی تولد