۴ پاسخ

برو معاینه من رفتم یک سانت بودم

چند هفته ای منم یکم درد میگیره ول میکنه

چند هفته منم یکم درد میگیره ول میکنه

دیگه نزدیکه زایمانتونه طبیعیه دیگه

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر دو قلو مامان علی اصغر دو قلو ۱۰ ماهگی