شیاف پروژسترون چ مواقعی استفاده میشه؟

۱۲ پاسخ

جفت پاین باش من بود واسم نوشت دکتر الان استفاده میکنم

لکه بینی
جفت پایین
هماتوم
درد زیاد

اگر خطر سقط یا زایمان زودرس دکتر بگه داری بهت میگه ک استفاده کنی جای بچه رو محکم میکنه

برای لکه بینی خونریزی عزیزم

برای لکه بینی خونریزی عزیزم

منم استفاده می‌کنم به خاطر هماتوم و پایین بودن جفت هم آمپول هر شب تا یک هفته هم شیاف هر ۶ ساعت هم قرص شبی یدونه

به جز موارد خاص بیشتر برای درده طبق نظر پزشکت باید استفاده کنی

من دکترم از ۷ هفته که فهمیدم باردارم برام نوشته و دارم استفاده میکنم و مشکلی ام نداشتم حتی ولی این شیاف از زایمان زودرس جلوگیری میکنه برای تسکین درد خوبه اینجور چیزا شبی یه دونه

تو گهواره همه مدام به هم توصیه و تجویز می‌کنن
من نه تو بارداری قبلیم دکتر و مامای همراهم بهم دادن نه این سری هنوز.

من هرشب قبل ازخواب

هر وقت دکتر صلاح بدونه و بهت بگه که چند ساعتی استفاده کنی

شیاف هر شب عزیزم
ولی امپول هفته ی یکبار

سوال های مرتبط

مامان مبین ومعجزه💙🩵 مامان مبین ومعجزه💙🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد