۱۶ پاسخ

منم تو خونه نمیزنم فقط وقتی مهمان دارم یا میرم بیرون خفه میشم

بله
نخی راحت بگیر ولی حتما استفاده کن
چون سینه ها دارن سنگین میشن سوتین هم نزنی که شل و افتاده میشن دیگه هم درست نمیشه

من نميزنم
بيرون ميزنما
تو خونه از همون طفوليت نميزدم😐🚶🏻‍♀️

من‌کلا ن قبل بارداری و ن الان لباس زیر استفاده نمیکنم فقط پیرهن بلند حتی شلوارم نمیپوشم

من اگه نزنم اون قسمتی که میوفته رو تنم منو میکشه انقد عرق میکنه بدم میاد
فقط موقع خواب درمیارم

من بیرونم نمیپوشم خیلی وقته البته سینه هام جمع وجوره اصلا مشخص نیس

من‌رو‌پسرم‌میزدک الان‌ نمیتونم خفه میشم

نه تو خونه چرا بزنیم اریت میکنه خب بعد اینکه میگن نوک سینت بیرون نمیاد زیاد که بزنی بعدا بچه اذیت میشه برا سینه گرفتن

من نمی‌تونم تو خونه استفاده کنم

وااای نه نمیتونم ببندم حس خفگی میکنم

اره
اگه نزنم میمیرم از درد
وحشتناک درد میگیره
نوکشم بزرگ شده

بله اگ نباشه انگار هیچی تنت نی راحت نیسی

من‌ نمیزنم اصلا بیرونم نمیزنم چون معلوم نیس😂

منم تو خونه نمیزنم فقط وقتی مهمان دارم یا میرم بیرون خفه میشم

منم تو خونه نمیزنم فقط وقتی مهمان دارم یا میرم بیرون خفه میشم

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری