خانوما من یک هفته ای میشه نفسم میگیره چیکارکنم؟

۱ پاسخ

به دکترت بگو اکو قلب بنویسه منم تابستون اینجوری بودم اکو نوشت چون ۳۸ هفته بودم دیگه زود سزارینم کردن

سوال های مرتبط