خانومای باردار تو خونه سوتین میبندین؟

۲۲ پاسخ

من میبندم وگرنه حس بدی میگیرم چون بزرگن 😢

نه اذیت میشم
واسه بیرون هم اگه مجبور نباشم نمیبندم😬

من میزنم اگه نزنم یه جوریه بدم میاد

من بیرونم نمیبندم😂

من سینه هام خیلی بزرگ شده نبندم تو ابن کرما تحمل ندارم فقط موقع خواب در میارم

موقع خواب وا میکنم وگرنه خفعه میشم

نخی میبندم چون نوکش درد میکنه بزرگ شده اذیت میشم

اگر نبندم میفتن رو زانوم خواهر 😐😕🫠

همیشه اسفنجی میزنم از بس بی صاحاب کوچیکه

نه من نفسم میگیره تو خونه به هیچ عنوان نمیپوشم مگر اینکه نیم تنه خالی بخوام بپوشم ، بیرونم جدیدا نیم تنه میپوشم نه سوتین آخه خیلی حالم بد میشه و گر میگیرم

نه نمیبندم اذیت میشم

من اگه نبندم انگارهیچی تنم نیست خیلی بدم میاد

نه نمیزنیم

موقع خواب در میارم چون تنگی نفس میگیرم انگار😂

من میبندم اصلا نمیتونم

قبلا هم نمیبستم ولی الان خفه میشم اصلا نمیتونم

خداخیرت بده من توبارداری تازه سینه هام ۶۵رسبده

من فقط موقع خواب درمیارم

خیلی موقع ها نه

نه 🙁

نهههههه چ قبل بارداری چ الان چ مجردی تو خونه نمیبستم

نه.

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد