۳ پاسخ

انقباض چجوریه؟
من عصر ک میشه شکمم سفت میشه انگار میخاد بترکه و درد میگیره
شماهم اینجورین؟

حتما به پژشکت بگو

من داشتم آمپول پروژسترون واسم نوشت و شیاف و آمپولای ریه رو ۲۸ هفته زد

سوال های مرتبط