مامانا برای ترک شکمتون چی استفاده میکنید راضی هستین

۷ پاسخ

روغن زیتون و روغن نارگیل میزنم بعلاوه کرم ماستلا

من از دو ماهگی ماستلا استفاده کردم
از ۸ ماهگی هم که به خارش افتاد شکمم روغن نارگیل طبیعی که واقعا معجزه کرد برام

فقط زیتون

پرایم

من زیتون. ماستلا. بادام زدم
فقط چرب کن با هرچی دوس داشتی

من روغن نارگیل طبیعی زدم ینی خودمون گرفتیم استفاده کردم خیلی خوب بود البته تجربه ثابت کرده به ژنتیک هم خیلی مربوط میشه

من ماستلا و بایو اویل استفاده میکنم تا الانم اصن ترک نداشتم خدا رو شکر

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته بیست‌ونهم بارداری