دستگاه که میزارن چه شکلیه بزرگه یا کوچیکه ؟

۲ پاسخ

کوچیکه بابا خیلی
فقط دوتا شاخ داره که راه رحمو میبنده😄

مثل دوشاخه هستش😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان آندیا مامان آندیا ۱۳ ماهگی
مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری