من درد زیر شکم دارم
خیلی خفیفففف
طبیعیه یا نه؟🥲

۷ پاسخ

هرچی خفیف بود با استراحت اوکی شد طبیعیه

عزیزم تا سه ماه عمش علایم پریودی نترس

من که خودم وقتی ۸ هفته بودم نمی‌دونستم باردارم زیر دلم می درد پریودی بود از اونم بدتر دیگه رفتم دکتر آزمایشو...باردار بودم

ممکنه هماتوم باشه

اره عزیزم منم درد پریودی دارم

نگران نباش طبیعیه.اگر شدت گرفت یا طولانی شد برو دکتر

آره خواهر طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سیزدهم بارداری