سلام مامان های گل من ترشح دارم زیاده طبیعیه ن ن

۳ پاسخ

و من هنو دارم

اگه ترشحات زرد رنک نباشه طبیعیه

منم دارم اره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان آترین و آتوسا مامان آترین و آتوسا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سامیار مانیار🥹 مامان سامیار مانیار🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 𝑷𝒂𝒏𝒂𝒉🍭🎀 مامان 𝑷𝒂𝒏𝒂𝒉🍭🎀 هفته سی‌ویکم بارداری