سلام تیروئید دارم زیاده یا ن

تصویر
۷ پاسخ

منم دارم 4/۳۳ هست بالا هست دارو مصرف میکنم

اره برو دکتر غدد بهت دارو بده

زیاده یا ن

آره برودکتر غدد یا داخلی خوب نیس

تيروئيدت خيلي كم كاره بايد دوز داروت بالاتر بشه حتما پيش دكتر غدد برو

آره عزیزم تیروئیدت بالاست یکم

آره باید دارو بخوری منم دارم دقیقا قبل اینکه بفهمم باردارم فهمیدم دکتر دارو داد تیروئید کم کار بارداری دارم ۵بود الان اومده رو ۱حتما دارو بخور

سوال های مرتبط

مامان پاستیل 🍼👶 مامان پاستیل 🍼👶 هفته چهلم بارداری
مامان آروین مامان آروین روزهای ابتدایی تولد
مامان آترین و آتوسا مامان آترین و آتوسا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آترین و آتوسا مامان آترین و آتوسا هفته بیست‌ودوم بارداری