منم دارم 4/۳۳ هست بالا هست دارو مصرف میکنم
اره برو دکتر غدد بهت دارو بده
زیاده یا ن
آره برودکتر غدد یا داخلی خوب نیس
تيروئيدت خيلي كم كاره بايد دوز داروت بالاتر بشه حتما پيش دكتر غدد برو
آره عزیزم تیروئیدت بالاست یکم
آره باید دارو بخوری منم دارم دقیقا قبل اینکه بفهمم باردارم فهمیدم دکتر دارو داد تیروئید کم کار بارداری دارم ۵بود الان اومده رو ۱حتما دارو بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.