۳ پاسخ

بسته به تعدادش داره
مای بیبی سایز یک و صفر هردو 2تا 5 کیلو بود
تنها تفاوتش اینه که صفر حاله بند ناف داره
من سه بسته صفر گرفتم 22 عددی

واینکه مایبیبی رو از کی باید بزرگ تر بگیری متفاوته برای هر بچه بسته وزنش داره

البته از تجربه ها ب منم گفتن اینو

فکنم ۲ ماه و یچیز دیگه یادت باشه مای بی بی بگیری میگن کوچیکه برا نوزادی خوبه مولفیکس جلوش بزرگه برا ۲ ماه ۳ ماه به بعد خوبه ک بچه پا پارانتزی نشه

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانا مامان دلانا ۱ ماهگی
مامان دخترکم🩷 مامان دخترکم🩷 روزهای ابتدایی تولد