سایز یک تا چند ماه اوکیه؟

۸ پاسخ

تا ۲ماهگی عزیزم

ببین اصلا زیاد لباس نگیر یا اگه میگیری بگو میارم عوض میکنم
من سایز صفر تن بچم میکردم بعدش شد 2
سایز یک کلا هُپ شد
هم لباس هم مای بیبی سایز یکا رو دادم رفت یا برداشتم

من خواهرشوهرم گفت اصلا سایز صفر نگیر چون استفاده نمیشه حالا موندم لباس چه سایزی بگیرم

بستگی به وزنش داره

ببین سایز صفر دو دست سه دست بیشتر نگیر یک هم کم بگیر چون ندان سایزشون عوض میشه

والا من پسرم دو ماهشه هنوز با سایز صفر درگیرم😂

نرمال سایز ها
۱-یک تا سه ماه
۲-سه تا شیش ماه
۳-شیش تا نه ماه
اگه نی نی تپلی باشه اون موقع بحثش جداست 😁

تا سه ماهگی یا چهار ماهگی اولش براش بزرگه باید سایز صفر بپوشونیش

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد