۵ پاسخ

من اندازه ايى كه ميخوام جدا ميكنم نيم ساعت ميذازم توى اب سرد بعد ميندازم داخل سوپش

اول آب جوش کن بعد بروکلی رو بزار توش ۵ دقیقه اینا بجوشه بعد بنداز تو آب یخ ۵ دقیقه هم توش بمونه تمام، میتونی همینجوری بدی بخوره میتونی تو سوپ برنج بریزی یا مثلا کوکوش کنی با سیب زمینی اینا

میندازم تو آب رو گاز ی جوش بخوره بعد آبش رو خالی میکنم توش آب و یخ میریزم و برمیدارم

با آب میشورم بعد میزارم بیست دقیقه بپزه بعد میدم بخوره

باید تو اب جوش بزاری بپزه قشنگ بعد بندازی تو اب یخ

سوال های مرتبط

مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 ۱۴ ماهگی