۳ پاسخ

منم دقیقا تجربه تو رو داشتم. بعد از شیردهی یکی از سینه هام خیلی درد میکرد که تا یک ساعت یا بیشتر هم طول میکشید دردش. امروز موقع شیردهی همون سینه ام خونریزی کرد و دهان بچه ام پر از خون شد

میگن غده شیریه باید شیرو زیاد بدوشی و بدی بچه زیر دوش ابگرمم ماساژ بدی تاکوچک شه ازبین بره اماهنوز دوشو امتحان نکردم
امیدوارم چیزدیگه نباشه

وای منم همینطوریم 😢نزدیک هاله سینم بزرگ و قرمز یه توده شده

سوال های مرتبط