سلام خانوما میشه ازروی این ازمایش جنسیت فهمید

تصویر
۶ پاسخ

برگه آزمایش که جنسیتو نشون نمیده یا سلفری یا سونو انومالی الان دیگه جنسیتش مشخصه

اون قسمتایی که حالت گزارش داره، تار افتاده

نه اصلا و ابدا نميشه فهميد.فقط با سلفري ميشه فهميد.بعدش هم تو هفته ي شما با سونو كاملا مشخصه ديگه

نشون نمیده .آنومالی معلوم میشه

نه عزیزم این فک کنم غربالگری

احتماااالا دختر

سوال های مرتبط

مامان فاطمه🦋
زهرا🦋 مامان فاطمه🦋 زهرا🦋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیلا و آیلا💕 مامان نیلا و آیلا💕 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🍫گوزل قیزیم🍬 مامان 🍫گوزل قیزیم🍬 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نینی خوشکله💙 مامان نینی خوشکله💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آریا👶🏻💙 مامان آریا👶🏻💙 ۷ ماهگی
مامان ثنا مامان ثنا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجک مامان جوجک هفته بیست‌ویکم بارداری