بچه ها من به شکمم دست میزنم سرده
ب نظرتون مشکلی هست؟

۹ پاسخ

با شال گرم كن كنار شوفاژ بخاب مراقب قلنج باش

نه منم همین بودم

لباس گرم بپوش سعی کن پاهاتو گرم نگهداری
چون اگه نینیت سرما بخوره برات دردسر میشه

واي منم رد دادم
واقعا خيلي خنگ شدم چرا اخه😐😐😐😐🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️

یه شال بپیچ دور شکم و کمرت بچه سردش بشه قلنج میکنه اذیت میشه

مال منم سرده🤔

ن. منم‌همیشه شکم و‌پهلوم سرده

اون هفته ها اونجوریه😅سوال منم بود

وا خواهر مشکل چی😐😐
میفهمم چی میگی تو بارداری منکه روانی شدم🥲😂

سوال های مرتبط

مامان ماردین مامان ماردین هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری