بچه ها به نظرتون شکمم پایین نیست

تصویر
۴ پاسخ

من تا ۲۰ خورده ای شکم نداشتم.نگران نباش بعد ۶.۷ مشخص میشه

اگ گروه دارین منم عضو کن بی زحمت

خوبه شکم داری من هیچی ندارم 🤦‍♀️🤣

شکم پایین پسره عزیزم من بچه اولم سر پسرم شکمم پایین بود

سوال های مرتبط

مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان وطن مامان وطن هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان اریا و ایرانا مامان اریا و ایرانا هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان دلارا🎀 مامان مامان دلارا🎀 هفته سی‌ودوم بارداری