۳ پاسخ

باید بری دکتر سرم بزنن چون دارو خاص نمیتونن بدن.برای من دیفن هدرامین‌دادف قرقره کن استامینیفن ساده سیتریزن .گفت چیزای دیگه خوب نیست سرم زدم برگشتم یک هفته درگیرم هنوز

عزیزم حتما برو دکتر
بعضی داروها باید دوز پایین مصرف بشه تابرای جنین خطر نداشته باشه

والا دکتر نیستیم که بگیم

سوال های مرتبط

مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی