۸ پاسخ

کاملا طبیعیه داره بازی میکنه یواش یواش حرکاتش کششی تر میشه☺️

داره تمرین دوچرخه سواری میکنه گوگولی😍😅🌱

منم گاهی اوقات همینجوری میشه انگار بندری میزنه بچم😍😂

برای منم اینجوریه🥰

منم دو روزه همینطوری شده بچم

منم همینه گاهی ی جوری تکون میخوره انگار تو شکمم زلزلس

مدلش جنگ جویانس 😆😆

عه حرکت بچه منم همینطوریه

سوال های مرتبط

مامان سلین 💕 مامان سلین 💕 ۱۴ ماهگی