۶ پاسخ

من از اول بارداری تا الان فشارم پایین بوده.بین ۷تا ۱۰
ولی دکترم همیشه میگه فشار پایین بهتر از فشار بالاعه تو بارداری

باعث خونرسانی ضعیف ممکنه بشه
به دکترت بگو

من همش ۹ اصن ۱۰ نشده ولی میگن خوبه

منم پایینه نمیدونم ولی بهداشت‌گفت خطری نداره

بله هم بالا هم پایین خطر داره باید نرمال باشه

بله عزیزم باید کنترل بشه

سوال های مرتبط

مامان مامان آیهان مامان مامان آیهان ۱ ماهگی
مامان دیانا👧🏻❤️ مامان دیانا👧🏻❤️ ۱ ماهگی