مامانا کی تو بارداری کزاز زدن خطر داره

۵ پاسخ

منم نزدم میترسم بزنم 🫤

من هفته پیش زدم نه خطری نداره

من که سال قبل زدم گفتن بعد ده سال بیا

نه خطر نداره منم هفته دیگه باید بزنم

من رفتم بهداشت گفت هفته ۲۸ بزن ولی دکتر خودم گفت نیازی نیست

سوال های مرتبط

مامان ایلیا 👶🏻🤰 مامان ایلیا 👶🏻🤰 ۱۰ ماهگی
مامان حلماو فاطمه مامان حلماو فاطمه روزهای ابتدایی تولد
مامان سیلوانا و حسین مامان سیلوانا و حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ارسلان🤰 مامان ارسلان🤰 ۳ ماهگی