۳ پاسخ

بستکی ب بچه داره بعضیا 4 ماهگی .6 ماهگی و یک‌سالگی دندون در میارن

هر بچه ای فرق داره.. هرچی دیرتر بهتر.
من دخترم الان همه ش آب دهنش میریزه و دستش دهن شه داره لثه هاش رو میخارونه
پسرمم 5 ماهگی دوتا پایین درآورد.

پسر من ۴ ماه ۳ روزگی دراورد الانم بالا داره درمیاد

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی
مامان 🍓توت فرنگی 🍓 مامان 🍓توت فرنگی 🍓 ۷ ماهگی