کیا تا سونی انتی صدای قلب نی نی و نشنیدن؟

۸ پاسخ

من هنوز نشنیدم نوبت سونوی بعدیمم ان تیه ک میخوام برم

من ۷ هفته رفتم برا سنو اونجا سنوواژینال ازم گرفتن و گفتن ضربان قلبش تشکیل شده صداشو شنیدم ، تو انتی هم صداشو دوباره پخش کردن

منم نشنیدم، گفت برای جنین به این کوچیکی ضرر داره، همون انتی گوش کن

من ۷ هفته و ۵ دوز رفتم دکتر سونو خنگ گذاشت صداشو . اخه میگن ضرر داره نباید تو این سن بزارن

منم نشنیدم ۱۶ هفته رفتم سنو گذاشتن برام چون کوچیک هر دکتری نمیزار میگ برای بچه ضرر داره

منم نشنیدم حالا

من 🫠😁

دکتر برامن ۶هفته و۶روز رفتم نزاشت گفت زوده

سوال های مرتبط

مامان آوینا🤍🕊 مامان آوینا🤍🕊 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی🍓🍓🍓 مامان توت فرنگی🍓🍓🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان انبه کوچولو🩷😋 مامان انبه کوچولو🩷😋 هفته شانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا🫀🌠 مامان معجزه خدا🫀🌠 هفته بیست‌ودوم بارداری