خانوما کیا ۶ هفته و ۱ روز رفتن سنو صدای قلب نی نی شنیدید

۹ پاسخ

عزیزم از من می‌شنوی فعلا نرو
من 3 دی رفتم 5 هفته و 6 روزم بودطبق سونو
دکتر گفت کیسه زرد و ساک بارداری تشکیل شده ولی جنین و قلب فعلا دیده نمیشه
الان سه روز همش استرس دارم
دارم دق میکنم
قرار دو هفته دیگ برم سونو
برام دعا کن
توام فعلا نرو تا هشت هفته که خیالت راحت بشه

من عزیزم ولی سونوواژینال

من ۵هفته ۶ روز

من سنو شکم گفت ۷ هفته تمومی سنو واژینال ۶ هفته و یک روز صدای قلب نشنیدن گفتن تا یه هفته دیکه شنیده نشه باید سقط کنی

من بارداری قبلیم

ب من گفته ۶هفته و۶روزبیا

من ۶ هفته و ۴ روز

زوده گلم بزار هشت هفته

من عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آوینا🤍🕊 مامان آوینا🤍🕊 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری