بچها طرزتهیه دسرموزی بابیسکوییت پتی بور رو میدونین

۱ پاسخ

شیر شکر وانیل نشاسته ذرت رو باهم مخلوط کن بزار رو شعله ملایم هی هم بزن تا نشاسته گوله نشه به غلظت فرنی که رسید بزار کنار
پودر ژلاتینم با نصف لیوان آب بزار رو بخار کتری بنماری شه
بنماری شد همه موادو مخلوط کن بریز داخل قالب ، قبلشم قالبو با روغن چرب کن در حد دوسه دقیقه بزارتو فریزر که خودشو بگیره این کار باعث میشه قشنگ از قالب دربیاد
(تخم مرغ ، خامه ، پنیر اختیاریه میتونی نزنی ولی از من می‌شنوی خامه رو بزن خیلی خوشمزش می‌کنه )

تصویر

سوال های مرتبط

مامان شاهرخ مامان شاهرخ ۹ ماهگی
مامان دیانا مامان دیانا ۸ ماهگی
مامان Sadra مامان Sadra ۱۰ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۵ ماهگی
مامان وروجک.... مامان وروجک.... ۱۶ ماهگی