۴ پاسخ

کلا بیسکوییت ندی خیلی بهتر

بیسکویت کلا خاصیت غذایی نداره.شکم پرکنه فقط

من موز و شیر پاستوریزه پرچرب و بیسکوئیت مادر و قاطی میکنم پسرم خیلی دوست داره

سلام با بیسکوییت مادر بده

سوال های مرتبط