۴ پاسخ

بیسکوییت پودر کن دو عدد شکلاتی یکی خامه چند قاشق شکر دو قاشق پودر کاکاو یک لیوان شیر مایع اگه پودین هم داری بریز خشمزش میکنه نداری مشکل نداره همشو باهم بریز داخل میکسر میشه مثل شکلات نوتلا

بیسکوئیت هارو داخل نسکافه یا کاپوچینو آغشته کن بعد یه لایه بچین تو ظرف روش خامه بریز و شکلات و‌موز و‌گردو هرچی خواستی دوباره یه ردیف دیگه.همینطوری ادامه بده تا ظرفت پرشه.۲۴ ساعت بذار یخچال

کیک یخچالی درست کن
بلد نیستی؟

خیلیه نوشتنش از ذربین یا روبیکا پیداش کن

سوال های مرتبط