خیلی دردسمت راست شکمم دارم😭طبیعیه؟

۴ پاسخ

برو دکتر اگه ادامه داشت

بچس همه جا میره 🤭

اره منم چندبار داشتم دکترم گفت عادیه بخاطر رحمه

لابد اونجاس بچه

سوال های مرتبط

مامان ویهان 💙👼 مامان ویهان 💙👼 ۳ ماهگی
مامان سامین👶🏻🧸♥️🍃 مامان سامین👶🏻🧸♥️🍃 ۸ ماهگی