اونایی ک تعیین جنسیت میگیرن ایده هاتون چیه ؟؟

۶ پاسخ

من میگم برم خونه مامانم کیک بگیرم
ولی همونم حسش و ندارم.
چون خانوادگی اهل ذوق و ری اکشن نداریم.

من فعلا هیچی میخام برم یه کیک یا کاپ کیک بگیرم یا یه کیک درست کنم رنگ بزارم و ی کلیپ کوچیک یادگاری بگیرم

ما جشن نگرفتیم
فقط من رفتم سونو
بعد به دکترم گفتم نگه جنسیتشو به من
منم برگه سونو رو بازنکردم دادم مامانم برد خونشون خواهرم رنگ و...اماده کرد بعد اومد خونمون منو شوهرم باهم چشامونو بستیم و رنگ زدیم به لباس هم
بعد چشمامونو باز کردیم جنسیتو متوجه شدیم

راستش حوصله جشن و شلوغی و...نداشتم

من گرفتم یک چالش گذاشتم مهمونا حدس بزنن که نی نی چیه

تصویر

جشن یا عکاسی؟

جشن ؟

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🧚‍♀️ مامان پرنسس🧚‍♀️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مانیسا🩷 مامان مانیسا🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه حضرت علی مامان هدیه حضرت علی ۸ ماهگی
مامان سلین و ملورین🩷 مامان سلین و ملورین🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محیا مامان محیا روزهای ابتدایی تولد
مامان یاسمین فاطمه مامان یاسمین فاطمه ۳ ماهگی