با زدن آمپول آزاد سازی باز هم امکان داره تخمک آزاد نشه ؟

۲ پاسخ

ممکنه باردار باشی ولی اگر مشکلت آزاد نشدن تخمک باشه باید آزادسازی بزنی البته دکتر بری خودش چند ماه با سونوگرافی میدونه چی تجویز کنه

مال من یه بار آزاد نشده بود کیست شده بود

سوال های مرتبط

مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری