نه آزاد میکنه ، و اینکه شما اگر پریود میشی حالا یا با قرص یا به طور طبیعی یعنی اینکه تخمک آزاد میشه ، حالا اگه لقاح باشه و در زمان و شرایط مناسب باشه جنین شکل میگیره ، اگه نه که پریود میشید
پس بدون توجه به آمپول و اینکه آزاد شده یا نه اقدامتون رو مرتب داشته باشید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.