۱ پاسخ

نه آزاد میکنه ، و اینکه شما اگر پریود میشی حالا یا با قرص یا به طور طبیعی یعنی اینکه تخمک آزاد میشه ، حالا اگه لقاح باشه و در زمان و شرایط مناسب باشه جنین شکل میگیره ، اگه نه که پریود میشید
پس بدون توجه به آمپول و اینکه آزاد شده یا نه اقدامتون رو مرتب داشته باشید

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته سیزدهم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته بیستم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته بیستم بارداری
مامان آراز مامان آراز هفته بیست‌ودوم بارداری