سرکلاژ چیه ؟من اطلاعی ندارم ممنون میشم

۴ پاسخ

اگع طول سرویکس پایین باشه بخاطر خطر سقط دهانه رحم و میدوزن

دوختن دهانه رحم

دوختن دهانه رحم

در مواقعی ک طول دهانه رحم کوتاهه
و خطر سقط و زایمان زودرس وجود داره
دهانه رحم رو میدوزن
ک بارداری مطمین تری داشته باشیم

طول دهانه رحم تا واژن سرویکس

اگه زیر ۲۵ باشه دهانه رحم رو میدوزن (همون سرکلاژ میکنن )تا از سقط اینا جلوگیری بشه
اگه بالا باشه که هیچ خوبه

سوال های مرتبط

مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری