۳ پاسخ

من ۱ میخوردم

اسید فولیک ۵ درصد بر دکتر بهت میده

اگه هموفیلی مینور نداری همون اسید فولیک 1 کافیه

سوال های مرتبط

مامان محمدکیان مامان محمدکیان ۴ سالگی