۴ پاسخ

ننویسم دیده نمیشه
نهایت ۵ نفر می بینن

اگه اینا ننویسی تایپیکهات نشون نمیده
همین الان چون نوشتی اومد برا ما
من خودم‌امتحان کردم درست میگفتن

خیلی رو‌ مخه

برای اینکه تاپیکشون دیده بشه

سوال های مرتبط