خانما من کیست دارم باردارم چیکار کنم ۱۴ هفته بارداری

تصویر
۴ پاسخ

چیزی نیست عب نداره

منم داشتم ول دکترم گفت با حامله شدن رفع میشه

هیچی کاری نمیشه کرد منم داشتم میگن موقع زایمان اگه سزارین باشی دکتر خودش برمیداره

اشکال نداره منم داشتم. دکتر‌گفت چیزی نیست خیلیا دچارش میشن. یا توی سونو‌بعدی یا همراه زایمان رفع میشه

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته نوزدهم بارداری
مامان حسین 🤰🏻 مامان حسین 🤰🏻 هفته بیست‌ودوم بارداری